مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-29اقتصادي

چگونه می توان به حمل ونقل پایدار دست یافت؟


در حال حاضر، باتری ها راه حل ایده آل در مقابله با مشکلات زیست محیطی در مسافت های کوتاه یا متوسط (اتوبوس های درون شهری) هستند، اما برای حمل ونقل در مسافت های طولانی کاربرد کمتری دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی در حال حاضر، باتری ها راه حل ایده آل در مقابله با مشکلات زیست محیطی در مسافت های کوتاه یا متوسط (اتوبوس های درون شهری) هستند، اما برای حمل ونقل در مسافت های طولانی کاربرد کمتری دارد.

اگر در این نوآوری ها و راه حل ها سرمایه گذاری کنیم، فناوری سوخت هیدروژن و موتورهای احتراق (موتورهایی که مخلوط سوخت و اکسیدکننده هوا را در داخل محفظه ای بسته به نام احتراق واکنش داده و محترق می شوند) می توانند مکمل باتری باشند.

به نقل از ویفروم، زمانی که تصور می کنیم، دنیای آینده چگونه خواهد بود؛ خیابان ها و دالان های ترابری تمیزتر، ساکت تر و بدون انتشار گازهای آلاینده را در نظر خواهیم داشت، اما با افزایش جمعیت جهانی، شهرهای پرازدحام، تجارت الکترونیکی پررونق و تغییرات آب وهوایی که در اولویت برنامه ها قرار دارند، مشخص است که چالش های مهمی در پیش خواهد بود.

تغییر در حمل ونقل الکتریکی اجتناب ناپذیر است، به ویژه اگر بخواهیم درباره توافقنامه پاریس و معامله سبز اتحادیه اروپا به تعهدات خود عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان به حمل ونقل پایدار دست یافت؟

چگونه می توان به حمل ونقل پایدار دست یافت؟