مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-29ورزشي

امامی فر:با حل مشکلات شخصی به کار ادامه خواهم داد/ مشکلی با عزیزی خادم نداشتم


رییس مرکز ملی فوتبال ایران در خصوص خبرهای اخیر مبنی بر استعفایش توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، به دنبال انتشار اخبار و گمانه زنی های مختلف درباره استعفای علیرضا امامی فر از سمت ریاست مرکز ملی فوتبال، متاسفانه شاهد جهت دهی هدفمند به اتفاقی هستیم که ریاست فدراسیون به صورت رسمی با آن مخالفت کرده است.

علیرضا امامی فر اما به منظور تنویر افکار عمومی و شفاف سازی پیرامون اتفاقات اخیر با سایت فدراسیون فوتبال گفت گویی انجام و توضیحات مهمی ارائه داد.

امامی فر درباره علت تصمیم اخیر خود برای استعفا از ریاست مرکز ملی فوتبال گفت: آن چیزی که حقیقت است این بوده که من واقعا به خاطر مشکلات خانوداگی و شخصی استعفا دادم.

بنده نه تنها هیچ مشکلی با شخص رییس فدراسیون فوتبال نداشتم بلکه در همین مدت همکاری حمایت همه جانبه آقای شهاب الدین عزیزی خادم را کنار خودم حس کردم.

پای کار ترین فردی که در این مدت دیدم شخص رییس فدراسیون بود که هر روز جهت برگزاری جلسات مختلف در مرکز ملی حضور داشت و پیگیر اداره امور مرکز تیم ملی از بنده نیز می شد.

امامی فر ادامه داد: یک حقیقت را نباید از یاد برد؛ اینکه ساختار فوتبال ایران اشکالات اساسی و مهمی دارد و این مسئله در اداره مرکز تیم های ملی نیز وجود دارد و تغییرات مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامی فر:با حل مشکلات شخصی به کار ادامه خواهم داد/ مشکلی با عزیزی خادم نداشتم

امامی فر:با حل مشکلات شخصی به کار ادامه خواهم داد/ مشکلی با عزیزی خادم نداشتم