موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-29سياسي

وضع فعلی زاینده رود ثمره تلخ مدیریت غیرعلمی/ احیای رودخانه تنها یک راهکار دارد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی در فضای مجازی پیرامون مسئله زاینده رود، بی تدبیری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی را عامل وضع فعلی زاینده رود دانست و خواستار جلوگیری از برداشت های رسمی و غیررسمی از جمله پروژه بن - بروجن برای احیای زاینده رود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان مهدی طغیانی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی در فضای مجازی به مناسبت هفته اصفهان به مسأله زاینده رود و پیگیری های انجام شده در این زمینه اشاره کرد.

طغیانی با تبریک هفته اصفهان، نوشته است: خشکی زاینده رود و تبدیل شده آن به رودخانه فصلی داغی بر دل مردم اصفهان است که دارد کم کم کهنه می شود.

این رودخانه هویت و شناسنامه اصفهان و اساس مدنیت و شهرنشینی آن است و شاید اگر زاینده رود نبود اصفهانی هم نبود.

در ادامه این متن آمده است: از ابتدای فعالیت خود در کسوت نمایندگی مردم عزیز اصفهان در مجلس تاکنون هفته ای نبوده است که پیرامون مسأله آب و زاینده رود گفت وگو و پیگیری نداشته باشم و البته شهادت می دهم که این مسأله دغدغه همه نمایندگان استان بوده و هست.

اما متأسفانه فضای اصفهان ستیزی حاکم بر کشور به ناچار نمایندگان را مجبور می کند که برخی از فعالیت ها در این زمینه رسانه ای نشود تا از دستبرد خناسان مصون بماند و مسأله زاینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع فعلی زاینده رود ثمره تلخ مدیریت غیرعلمی/ احیای رودخانه تنها یک راهکار دارد

وضع فعلی زاینده رود ثمره تلخ مدیریت غیرعلمی/ احیای رودخانه تنها یک راهکار دارد