مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-29سياسي

مدیران دولتی و خصوصی کرمان برای تحقق شعار سال دور یک میز نشستند


مدیران ارشد دولتی، بخش خصوصی، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی در استان کرمان دور یک میز نشستند تا برای تحقق شعار سال جاری برنامه ریزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مدیران ارشد دولتی، بخش خصوصی، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی صبح امروز در کارگروه تحقق شعار سال جاری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها دور یک میز نشستند تا برای تحقق شعار سال جاری برنامه ریزی کنند.

رفع موانع، بهترین پشتیبانی از تولید است سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: اراده جدی در استان کرمان برای تحقق شعار سال وجود دارد و بنا به خواست استاندار کرمان قرار است سندهای سه ماهه در این زمینه تدوین شود تا بدانیم چه کارهایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار سال یک شعار کامل است و پرداختن به این موضوع می تواند مشکلات تولید را برطرف کند، بیان کرد: کارگروه تحقق شعار سال در استان کرمان شکل گرفته است که نشان دهنده اهتمام مدیران استانی به این مهم است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با یادآوری سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به کرمان خاطرنشان کرد: مانع ها و پشتیبانی های شناسایی شده از سوی استان به کمیسیون اقتصادی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دولتی و خصوصی کرمان برای تحقق شعار سال دور یک میز نشستند

مدیران دولتی و خصوصی کرمان برای تحقق شعار سال دور یک میز نشستند