مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 23:552021-04-28سياسي

یارانه پنهان دولت به فیلم و سریال خارجی/ نظام آموزش دچار نسیان است!


محمد سرشار مدیر شبکه کودک رسانه ملی ضمن اشاره به چالش های حوزه کودک و نوجوان در بحث آموزش، از سوبسید پنهان دولت به فرآیند عرضه محصولات فرهنگی و هنری خارجی در بازار مصرف داخلی، - انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدرسه نوآوری مهر سلسله گفتگوهای زنده اینستاگرامی با موضوع نظام مسائل حوزه هنر و رسانه انقلاب اسلامی برگزار می کند که در قالب آن هر شب با یکی از دست اندرکاران، چهره ها و کارشناسان امر گفتگو می شود.

در یکی از این جلسات نیز با محمد سرشار مدیر شبکه کودک و با موضوع کودک و نوجوان گفتگو شد.

سرشار در ابتدای گفتگو در پاسخ به اینکه چالش ها و مسائل اصلی آموزش در جمهوری اسلامی چیست؟ بیان کرد: نگرانی بزرگ من بحث آموزش رسمی کشور است در آزمون های بین المللی ای که برای هم ترازی سطح کشورها برگزار می شود، وضعیت این آزمون ها خیلی اسفبار است ما در دوره ای می گفتیم دانش آموزان ما کتاب نمی خوانند چون نظام آموزشی ما خیلی قوی است و المپیادهایی بر این اساس شکل می گیرد و حالا اشکال ندارد اگر مطالعه غیردرسی کمرنگ تر باشد.

اما اکنون آزمون های بین المللی را که می بینم خیلی نگران کننده است نظام آموزشی رسمی ما عملاً دچار فراموشی شده است و از کشورهای همسایه عقب افتاده ایم و باید آموزش رسمی و مدارس را دریابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه پنهان دولت به فیلم و سریال خارجی/ نظام آموزش دچار نسیان است!

یارانه پنهان دولت به فیلم و سریال خارجی/ نظام آموزش دچار نسیان است!