مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-04-28سياسي

تایید صلاحیت 90درصدی نامزدهای شوراهای اسلامی در سراب


رییس شورای نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی شهرستان سراب از تایید صلاحیت 90درصدی نامزدهای شوراهای اسلامی در سراب خبر داد.

- جواد حقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سراب اظهار داشت: از مجموع 78 نفر ثبت نام کننده برای انتخابات شورای اسلامی شهرهای سراب، مهربان، شربیان و دوزدوزان در مجموع صلاحیت 63 نفر از طرف هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان تایید شدند.

وی افزود: با احتساب انصراف 8 نفر از داوطلبان ثبت نام کرده و رد صلاحیت هفت نفر از نامزدها در مجموع 90درصد نامزدهای ثبت نام کرده مورد تایید قرار گرفتند.

حقی با تشریح روند رسیدگی به صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی تاکید کرد: هییت های اجرایی و شورای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان با تشکیل چندین جلسه و نشست کاری مشترک به بررسی صلاحیت ها پرداختند و بعد از استعلام ها از نهادهای پیش بینی شده در قانون انتخابات و بررسی های مختلف سرانجام در مهلت قانونی تایید و رد صلاحیت ها مشخص و در اسرع وقت از طریق فرمانداری ابلاغ خواهد شد.

این گزارش حاکی است در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده ،6 نفر دیپلم،6 نفر فوق دیپلم، 47نفر لیسانس، 17 نفر فوق لیسانس و دو نفر با مدرک دکترا هستند.

15 نفر از ثبت نام کنندگان ایثارگر بوده و در بین 63 نامزد تایید شده فقط یک نفر خانم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 90درصدی نامزدهای شوراهای اسلامی در سراب

تایید صلاحیت 90درصدی نامزدهای شوراهای اسلامی در سراب