مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-04-28سياسي

کارگران ستون فقرات جامعه هستند/ مشکلات شان صنفی بوده و سیاسی نیست


رییس جمهور با بیان اینکه کارگران ستون فقرات جامعه هستند، گفت: تردیدی وجود ندارد که مشکل جامعه کارگری صنفی بوده و هیچ سویه سیاسی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهان و از جمله ایران بر کسب و کارها و اشتغال کارگران، گفت: متاسفانه شیوع این بیماری عالمگیر تاثیرات نامطلوبی روی اشتغال کارگران و اصناف و مشاغل مختلف داشته است اما دولت همه تلاش خود را در این مدت انجام داده که با ارائه تسهیلات و کمک های حمایتی، تا حد توان از بار سنگین این مشکلات بکاهد.

روحانی در ادامه با اشاره به سوء استفاده معاندان و بدخواهان نظام از اعتراضات صنفی جامعه کارگری ایران، گفت: تردیدی وجود ندارد که مشکل جامعه کارگری صنفی بوده و هیچ سویه سیاسی ندارد و این صنف شریف با هوشیاری کامل ضمن بیان مشکلات و مطالبات خود از مسیر صحیح، اجازه بهره برداری سیاسی را به دشمنان و مخالفان کشور و نظام نخواهند داد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه آنچه امنیت شغلی کارگران را تضمین می کند، ایجاد رونق اقتصادی است ، گفت: بهترین راه کمک به بهبود وضعیت کارگران ، کمک به بهبود اقتصاد کشور است و کسانی که به ظاهر سنگ کارگران را به سینه می زنند باید کمک کنند تا اقتصاد ایران همانند همه اقتصادهای دنیا به ریل اصلی و طبیعی خود برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ستون فقرات جامعه هستند/ مشکلات شان صنفی بوده و سیاسی نیست

کارگران ستون فقرات جامعه هستند/ مشکلات شان صنفی بوده و سیاسی نیست