مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-28سياسي

برخورد قانونی با سوء استفاده مدیران از امکانات دولتی در انتخابات


رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه گفت: با سوء استفاده احتمالی مدیران دستگاه های دولتی از امکانات در اختیار آن ها، له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی برخورد قانونی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه که در استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: چهار اصل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در جریان سازی ها و پردازش اخبار انتخابات توسط رسانه ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت افزایش امیدواری در جامعه مشارکت در انتخابات افزایش می یابد، افزود: لازمه این امر حرارت بخشی رسانه ها به فضای انتخابات است، زیرا که رسانه ها یار هوشیار ستاد انتخابات استان کرمانشاه بوده و آن ها در مرحله تبیینی با جریان سازی خبری می توانند خنثی کننده جریان یاس پراکن و ترویج دهنده ناامیدی باشند.

رییس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه پاسخگویی و تسلط رسانه ها را مانع اثربخشی شایعات، شبهات تخریب ها و ترفندهای شبکه های معاند در انتخابات دانست و گفت: به واسطه شرایط کرونایی حاکم بر جامعه عمده تبلیغات انتخابات 1400 در فضای مجازی برنامه ریزی شده لذا باید با جریان سازی در این فضا به افزایش مشارکت در انتخابات کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با سوء استفاده مدیران از امکانات دولتی در انتخابات

برخورد قانونی با سوء استفاده مدیران از امکانات دولتی در انتخابات