مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-28ورزشي

بازی سختی مقابل گیتی پسند داریم


سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با بیان اینکه تیم گیتی پسند از تیم های بسیار خوب لیگ است، گفت: پیش بینی یک بازی سخت و دشوار را مقابل این تیم داریم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با بیان اینکه تیم گیتی پسند از تیم های بسیار خوب لیگ است، گفت: پیش بینی یک بازی سخت و دشوار را مقابل این تیم داریم.

مجید مرتضایی امروز (چهارشنبه-8 اردیبهشت ماه) در نشست پیش از بازی با گیتی پسند از هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، اظهارکرد: تمرینات خوبی را در این هفته داشتیم و آماده یک بازی خوب هستیم، همانگونه که مقابل مس سونگون با تمام وجود تلاش کردیم در این بازی نیز برای یک بازی خوب به میدان می رویم و به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم.

وی افزود: تیم گیتی پسند از تیم های خوب لیگ است، اما آماده هر مسئله ای هستیم، در بازی رفت با این تیم کار به تساوی کشیده شد هرچند در یک دقیقه پایانی می توانستیم تساوی را با پیروزی عوض کنیم، ولی در این دیدار می دانیم که کارمان سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: دو بازیکن ما کماکان مصدوم هستند، علی ابراهیمی به این بازی رسید و سعید سروری کاپیتان تیم را به دلیل 4 اخطاره بودن را نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سختی مقابل گیتی پسند داریم

بازی سختی مقابل گیتی پسند داریم