مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-28اقتصادي

نیاز مناطق محیط زیست گلستان به شبکه منسجم اطفا حریق


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: مناطق تحت پوشش محیط زیست گلستان به شبکه منسجم اطفا حریق مانند پارک ملی گلستان نیاز دارد.

- محمدرضا کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به توسعه شبکه اطفاء حریق در مناطق تحت مدیریت محیط زیست، اظهار کرد: در پارک ملی گلستان در سال های 98 و 99 حدود 24 میلیارد تومان برای توسعه شبکه اطفاء حریق هزینه کردیم، اما در بقیه مناطق از جمله جهان نما در کردکوی، هیرکانیا در گرگان، لوه در گالیکش و زاف در کلاله متاسفانه شبکه اطفاء حریق منسجمی مانند پارک ملی گلستان وجود ندارد.

کنعانی ادامه داد: پیگیری های لازم را در این زمینه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام داده ایم که اگر امکان داشته باشد، اعتبار لازم را به ما اختصاص دهند تا بتوانیم شبکه اطفاء حریق مان را در دیگر مناطق حفاظت شده مانند پارک ملی گلستان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه در هر منطقه بستگی به خصوصیاتی که دارد، اقدامات پیشگیرانه را انجام داده ایم، افزود: به طور مثال در پارک ملی گلستان اطلاعیه های هشدار دهنده نصب شده، شماره 1540 را اطلاع رسانی گسترده کردیم و همچنین تجهیزات را تست کرده تا از سالم بودن آن ها اطمینان کسب کنیم.

مدیر کل محیط زیست گلستان اضافه کرد: مناطقی هم که از نظر حریق مستعد هستند با استفاده از ظرفیت شبکه های مردم نهاد پاکسازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مناطق محیط زیست گلستان به شبکه منسجم اطفا حریق

نیاز مناطق محیط زیست گلستان به شبکه منسجم اطفا حریق