مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-28سياسي

وقتی لبخند محرومان جایگزین خوشی های جوانی می شود


گروه جهادی انقلابیون شهرستان رستم، یکی از فعال ترین گروه های جهادی است که با شعار محرومیت زدایی در بسیاری از روستاهای محروم این شهرستان فعالیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، روایت امروز، فرازی از داستان زیبای جوانی جوانان بسیجی است، جوانانی که لبخند رضایت مردم را به خوشی های جوانی ترجیح می دهند، جوانانی از جنس تلاش، مقاومت و هوشمندی و بصیرت.

به شهرستان رستم می رویم، شهرستانی سرشار از زیبایی های طبیعی که با مرکزیت شهر مصیری در شمال غربی استان فارس و در میانه کوه های بلند و برف گیر(رشته کوه زاگرس) قرار دارد.

  همجواری با استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و آب و هوای چندفصل، تنوع گونه های گیاهی و حاصل خیزی خاک این دیار را چند برابر.

کرده است.

دو شهر مصیری و کوپن که مراکز بخش های مرکزی و سورنای این شهرستان است در بر دارنده آبادی های زیادی است که هر یک خاستگاه شهیدانی چون: انصاری، باقری، خسروی، کشاورز، داوودی، بوستانی، سادات، زمانی و گهر و حسینی ها و.

هستند.

چندین سال از جدا شدن این شهرستان از ممسنی می گذرد و جوانه های امید از هر طرف در این شهرستان در حال رویش و شکوفا شدن است، جوانه هایی از جنس جوانان مؤمن، انقلابی و پای کار این شهرستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی لبخند محرومان جایگزین خوشی های جوانی می شود

وقتی لبخند محرومان جایگزین خوشی های جوانی می شود