مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-28سياسي

کلنگ زنی اولین مددسرای فرامنطقه ای شهر تهران در منطقه 4


کلنگ اولین مددسرای فرامنطقه ای شهر تهران در منطقه 4 امروز زده شد و به گفته عضو شورای شهر تهران در برنامه سوم توسعه پنج گرمخانه فرامنطقه ای برای پایتخت پیش بینی شده است.

- کلنگ اولین مددسرای فرامنطقه ای شهر تهران در منطقه 4 امروز زده شد و به گفته عضو شورای شهر تهران در برنامه سوم توسعه پنج گرمخانه فرامنطقه ای برای پایتخت پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) مراسم آیین کلنگ زنی اولین مددسرای فرا منطقه ای شهر تهران در منطقه 4 با حضور الهام فخاری - عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران - و محمد محمد دوست - شهردار منطقه 4 - برگزار شد.

فخاری در این مراسم ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیریت شهری تهران به افراد آسیب دیده و بی پناه در مددسراها و گرمخانه ها در این دوران کرونایی افزود: با احداث و بهره برداری از مددسرای فرا منطقه ای منطقه 4 یک ظرفیت تخصصی برای بازگشت افراد آسیب دیده به زندگی سالم با توانمندی های بیشتر فراهم می شود و این مکان ها به عنوان یک خانه امن و امید برای بازگشت این افراد به زندگی جدید فراهم می شود.

وی افزود: در برنامه سوم توسعه ، پنج گرمخانه فرامنطقه ای برای پایتخت پیش بینی شده که امید است در همین ایام کلنگ آنها به زمین زده شود و با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی اولین مددسرای فرامنطقه ای شهر تهران در منطقه 4

کلنگ زنی اولین مددسرای فرامنطقه ای شهر تهران در منطقه 4