مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-28ورزشي

وزش باد مخالف در کرمانشاه/ هوا با بعثت نساخت


تیم بعثت در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ دسته سه در مقابل آرتام تبریز به تساوی رسید.

وزش باد مخالف در فولادشهر/ هوا با سپاهان نساخت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تیم بعثت در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ دسته سه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف آرتام تبریز رفت.

بعثتی ها که مسابقات را با یک برد شیرین خارج از خانه آغاز کرده بودند در این دیدار به دنبال رسیدن به دومین پیروزی وارده زمین شدند و از همان ابتدا حملات جدی را روی دروازه حریف شکل دادند و در دقیقه پانزده روی یک کار تیمی حساب شده و پس از چند پاس پیاپی موفق شدند توسط مهدی بازوکاران گلی زیبا را به ثمر برسانند.

در ادامه وزش شدید باد بازی را تحت تأثیر قرار داد و شرایط جوی به کمک تبریزی ها آمد تا توپ ارسالی هافبک تیم آرتام به کمک باد کمانه کند و به تور دروازه نماینده کرمانشاه بوسه بزند.

شاگردان جهانبخش جعفری پس از دریافت این گل موقعیت های بیشماری را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما انگار شب، شبِ مهاجمان بعثت نبود و به طرز باور نکردنی توپ هایشان به گل تبدیل نمی شد.

زدن توپ به تیرک دروازه، دروازه خالی را گل نکردن و چندین موقعیت صدرصدی را از دست دادن نتیجه عملکرد سفیدپوشان بعثت در این دیدار بود تا اقبال بلند آرتامی ها یک امتیاز را از کرمانشاه برای آن ها به همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد مخالف در کرمانشاه/ هوا با بعثت نساخت

وزش باد مخالف در کرمانشاه/ هوا با بعثت نساخت