مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-28سياسي

آغاز تحویل اسناد اراضی مستثنیات پاکدشت/ صدور سند 6 میلیون تومان هزینه دارد


اراضی قراء پنجگانه پاکدشت شامل قریه های پلشت، مامازند، قوهه، قلعه نو و ارمبویه جمعاً به مساحت 2800 هکتار طبق حکم دادگاه و تأیید ریاست قوه قضاییه همچنین با تأیید رهبر معظم انقلاب، - خبرگزاری فارس از پاکدشت: برای واگذاری اراضی مستثنیات قراء پنجگانه به مردم براساس دستور مقام معظم رهبری با ابطال موقوفه به مالکیت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تحویل اسناد تک برگ به مردم رسماً آغاز شد.

در همین رابطه مجید نوعی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بالغ بر 15هزار واحد خانوار پس از طی مراحل اداری و تکمیل پرونده اسناد عرصه خود را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: ما عمدتاً با مردم که در آپارتمان ها سکونت دارند تعامل داریم تا بتوانیم به آن ها کمک کرده و اعداد و ارقامی که در خبرهای غیر رسمی منعکس می شود صحت ندارد.

تخفیف به مردم داده می شود مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان درباره نحوه کارشناسی برای قیمت گذاری عنوان کرد: طبق ضوابط و براساس نظریه کارشناسی مناطق و در نظر گرفتن همه جوانب 75درصد تخفیف مالکان اعیانی که با اوقاف ارتباط داشتند سند عرصه صادر و در غیر این صورت تخفیف 50 درصدی شامل حال آن ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحویل اسناد اراضی مستثنیات پاکدشت/ صدور سند 6 میلیون تومان هزینه دارد

آغاز تحویل اسناد اراضی مستثنیات پاکدشت/ صدور سند 6 میلیون تومان هزینه دارد