مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-28سياسي

لزوم خلق جریان ملی دانش در کشور/ علم به تنهایی اقتدارآفرین نیست


رییس دانشگاه آزاد با تأکید بر اهمیت خلق جریان ملی دانش در کشور، گفت: علم تنها با اتکا به شبکه جهانی دانش، نمی تواند اقتدارآفرین باشد بلکه لازم است که یک جریان ملی دانش در کشور شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی در هشتمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان که همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: امروز متعلق به تمام پژوهشگران، فناوران، محققان و مدیران پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است که تلاش های آنها به بار نشسته و شایسته قدردانی است.

برگزاری جشنواره پژوهشیار با موضوعات مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی وی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان، اظهار داشت: در این جشنواره جای برنامه علمی برتر خالی بود، چرا که با راه اندازی سامانه پژوهشیار، یک نظام پژوهشی در دانشگاه بنیانگذاری شد که خود این نظام، یک جشنواره خاص را می طلبد.

امیدواریم با پایان یافتن شیوع می فرمایند اقتدار کشور سه مؤلفه دارد که این سه مولفه فرهنگ، علم و اقتصاد است بسیار حائز اهمیت است که این سه مؤلفه در کشور در هم تنیده شود و در عمل به منصه بروز و ظهور برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خلق جریان ملی دانش در کشور/ علم به تنهایی اقتدارآفرین نیست

لزوم خلق جریان ملی دانش در کشور/ علم به تنهایی اقتدارآفرین نیست