مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-28اقتصادي

مزرعه پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب مجددا راه اندازی شد


مجتمع پرورش ماهیان گرمایی فسندوز میاندوآب از سال 74 در زمینی به مساحت دو هزار هکتار راه اندازی شده بود که با گذشت 25 سال رکود، این دشت در حال حاضر به پرورش آرتمیا تغییر کاربری داده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مجتمع پرورش ماهیان گرمایی فسندوز میاندوآب از سال 74 در زمینی به مساحت دو هزار هکتار راه اندازی شده بود که با گذشت 25 سال رکود، این دشت در حال حاضر به پرورش آرتمیا تغییر کاربری داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتمع پرورش ماهیان گرمابی دشت فسندوز میاندوآب سال 74 با اعتباری در حدود 20 میلیارد ریال و با پرداخت افزون بر 6 میلیارد و 696 میلیون ریال تسهیلات بانکی احداث شده بود که به دلیل کم آبی و بی توجهی مسئولان به سرانجام نرسید.

محمد باقر قریشی، مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی امروز 8 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات راه اندازی مزارع پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب با اشاره به ارزش غذایی بالای آرتمیا در صنعت آبزی پروری کشور و ارزش اقتصادی بالای آرتمیا افزود: برای بهره برداری اصولی از آرتمیا که خواستگاه این موجود در آذربایجان غربی است ، پرورش آن به صورت مصنوعی از سال 93 در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل ظرفیت بالای استان در زمینه تولید و تکثیر آرتمیا در استان ، مجتمع دو هزار هکتاری دشت فسندوز میاندوآب برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزرعه پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب مجددا راه اندازی شد

مزرعه پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب مجددا راه اندازی شد