مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-27اقتصادي

واگذاری پلی اکریل در انتظار تصمیم مقامات کشوری است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در آخرین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موضوع واگذاری مدیریت پلی اکریل به شورای تأمین استان ارجاع شد و شورای تأمین هم مصوبه ای در این باره برای مسؤولان کشور ارسال کرده است.

- ایرج موفق در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: موضوع واگذاری مدیریت پلی اکریل به هیأت مدیره در کارگروه واگذاری موافقان و مخالفانی دارد که در آخرین جلسه استدلال های خود را بیان کرده اند و استانداری هم همچنان در حال بررسی شرایط و جوانب کار است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بیان داشت: اخیراً هم نمایندگان استان در مجلس هم نامه ای خطاب به وزیر صمت در این باره نوشته اند و خواستار توقف فرایند واگذاری مدیریت پلی اکریل به هیأت مدیره حداقل تا 6 ماه آینده شدند که این پیشنهاد در کنار مصوبه شورای تأمین در حال بررسی است و هنوز تصمیم نهایی توسط مقامات کشور گرفته نشده است.

وی ادامه داد: رییس هیأت حمایت از صنایع به عنوان نماینده وزارت صمت در جلسات کارگروه، برای واگذاری مدیریت به هیأت مدیره به شرط اینکه مقامات استان درباره فراهم بودن شرایط واگذاری به جمع بندی برسند، اعلام آمادگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پلی اکریل در انتظار تصمیم مقامات کشوری است

واگذاری پلی اکریل در انتظار تصمیم مقامات کشوری است