مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-04-27اقتصادي

اجرای آزمایشی طرح مدیریت سرعت در 600 کیلومتر از راه های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز هفتم اردیبهشت و در جلسه 115 کمیسیون ایمنی راه ها، آغاز رسمی طرح مدیریت سرعت که با مشارکت سازمان جهانی بهداشت انجام می شود، - محمد اسلامی با بیان اینکه طرح مدیریت سرعت از امروز در 3 استان و 6 محور شریانی پر ترافیک به طول 600 کیلومتر به صورت آزمایشی آغاز می شود، گفت: این طرح 290 میلیارد تومان برای یک سال هزینه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز هفتم اردیبهشت و در جلسه 115 کمیسیون ایمنی راه ها، آغاز رسمی طرح مدیریت سرعت که با مشارکت سازمان جهانی بهداشت انجام می شود، وارد مرحله اجرایی شد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفتم اردیبهشت، روز ایمنی حمل ونقل بیان کرد: اهمیت این روز از این بابت است که نشان می دهد به فکر جان انسان ها و سلامت جامعه هستیم.

وی افزود: در این روز ما تمهیدات ایمنی را که برای حمل ونقل در نظر گرفتیم با پایش عملکرد در کمیسیون ایمنی راه ها به لحاظ برنامه ای و کنترل عملکرد مرور می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز فاز اجرایی طرح مدیریت سرعت گفت: امروز این توفیق را داشتیم که با مشارکت سازمان جهانی بهداشت به عنوان اولین کشور در منطقه شرق مدیترانه طرح مدیریت سرعت را در کشور به اجرا بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی طرح مدیریت سرعت در 600 کیلومتر از راه های کشور

اجرای آزمایشی طرح مدیریت سرعت در 600 کیلومتر از راه های کشور