مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-04-27سياسي

واحدهای زنان یگان ویژه تشکیل می شود


حضور واحدهای عملیاتی زنان در ماموریت های آینده یگان ویژه نقش موثری خواهد داشت و خلاء های گذشته در برخورد با نا امن کنندگان شهرها را مرتفع خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: حضور واحدهای عملیاتی زنان در ماموریت های آینده یگان ویژه نقش موثری خواهد داشت و خلاء های گذشته در برخورد با نا امن کنندگان شهرها را مرتفع خواهد کرد.

سردار حسن کرمی در جمع کارکنان واحد زنان یگان های ویژه ناجا از عملیاتی شدن تعدادی از واحدهای زنان در یگان های ویژه سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: واحدهای عملیاتی زنان در تهران و 9 استان کشور در سه ماهه اول سال جاری عملیاتی و در آینده نزدیک در سایر استان ها تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور واحدهای عملیاتی زنان در ماموریت های آینده یگان ویژه نقش موثری خواهد داشت و خلاء های گذشته در برخورد با نا امن کنندگان شهرها را مرتفع خواهد کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا زیرساخت های فرهنگی و اعتقادی را از ملزومات واحد زنان دانست و تصریح کرد: حفظ و ارتقای روحیه جهادی و انقلابی از اولویت های مهم است و از این رو برنامه های فرهنگی و اعتقادی کارکنان باید همواره مد نظر فرمانده واحد زنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای زنان یگان ویژه تشکیل می شود

واحدهای زنان یگان ویژه تشکیل می شود