مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-27سياسي

هشدار تشکل های عمرانی نسبت به انحراف در لایحه مشارکت عمومی-خصوصی


مهم ترین تشکل های بخش خصوصی فعال در طرح های عمرانی، نسبت به شیوه پیشبرد «لایحه مشارکت عمومی و خصوصی» با انتشار بیانیه ای هشدار دادند.

- مهم ترین تشکل های بخش خصوصی فعال در طرح های عمرانی، نسبت به شیوه پیشبرد لایحه مشارکت عمومی و خصوصی با انتشار بیانیه ای هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهم ترین تشکل های بخش خصوصی فعال در طرح های عمرانی، نسبت به شیوه پیشبرد لایحه مشارکت عمومی و خصوصی با انتشار بیانیه ای هشدار دادند.

در این بیانیه بزرگترین تشکل های مهندسی و حرفه ای بخش خصوصی کشور نسبت به کنار گذاشتن قانون برگزاری مناقصات با بهانه ی مشارکت دادن بخش خصوصی هشدار داده و از دولت و مجلس خواستند که قواعد محاسبات عمومی کشور را بر هم نزنند.

چرا که این امر منجر به سبب بی انضباطی مالی می شود.

9 تشکل بخش خصوصی که بیشترین نقش را در احداث طرح های عمرانی دارند، در این بیانیه مشترک تاکید دارند که کنار گذاشتن قانون مناقصات و نقض مواد قانون محاسبات کشور راه درست مشارکت بخش خصوصی نیست.

امضا کنندگان این بیانیه همچنین به روش بررسی و تغییر لایحه در هفت ماهه ی گذشته نیز اعتراض داشته و اصلاح این روش را درخواست کردند.

البته این بیانیه مشارکت عمومی و خصوصی را دارای نقش مهمی در ارتقا و فراهم ساختن زیرساخت های کشور و خدمات عمومی دانسته و آورده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تشکل های عمرانی نسبت به انحراف در لایحه مشارکت عمومی-خصوصی

هشدار تشکل های عمرانی نسبت به انحراف در لایحه مشارکت عمومی-خصوصی