مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-27سياسي

آمادگی 58 مسجد برای برگزاری مراسم شب های قدر به صورت آنلاین


مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با جلسات تعاملی که در سطح شهر اراک با مجموعه های مختلف انجام شده تاکنون بیش از 58 مسجد برای برگزاری مراسمات شب های قدر به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ابوالفضل ربیعی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزای مراسمات شب های قدر با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی اظهار کرد: هیئت های مذهبی در طول یک سال گذشته همواره به دستورات و پروتکل های بهداشتی مقید بوده اند و رعایت بهداشت در هیئت های مذهبی سابقه ای دیرینه دارد.

وی افزود: بسیج مداحان سپاه روح الله در طی یک سال گذشته در کنار دغدغه برگزاری مراسمات مذهبی و مناسبت ها سعی کرده در راستای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا در ابعاد مختلف تلاش کند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در آستانه ایام شب های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع) قرار گرفته ایم و بسیج مداحان در این راستا برنامه ریزی های خود را در دو قالب برای برگزاری مراسمات شب های قدر انجام داده است ادامه داد: برگزاری مراسمات به شکل مجازی و استفاده از ظرفیت های رسانه و فضای مجازی اولین برنامه بسیج مداحان بود که قبل از ماه مبارک در دستور کار قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 58 مسجد برای برگزاری مراسم شب های قدر به صورت آنلاین

آمادگی 58 مسجد برای برگزاری مراسم شب های قدر به صورت آنلاین