مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-27اقتصادي

10 درصد از کشاورزان شهرستان صومعه سرا خزانه گیری نکرده اند/بحران آبی 1400 جدی است


فرماندار شهرستان صومعه سرا با اشاره به خزانه گیری 90 درصد از اراضی شالیکاری در این شهرستان گفت: 10 درصد مزارع هنوز در انتظار آب کشاورزی هستند و دربحران کم آبی به سر میبرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سید جلال سید محمدی ظهر امروز در تخصیص آب صومعه سرا در سالن اجتماعات استانداری ا ابراز نگرانی از  کاهش نزولات جوی در  و کمبود بارندگی ها در فروردین ماه سال جاری، اظهار کرد: مطابق آمار میزان باران باریده شده در گیلان به نسبت سال گذشته با کاهش مواجه شده که ادامه داشتن این شرایط بسیار نگران کننده است.

وی مستأصل بودن  کشاورزان در خصوص کاهش آب زراعی را بسیار نگران کننده دانست و گفت: هنوز کشاورزان سراسیمه و مستأصل شکایت از نبود آب، برای آماده سازی خزانه برنج دارند و اینکه زنگ خطر بحران آب در نخستین روزهای ورود به سال زراعی جدید است.

نماینده دولت در شهرستان صومعه سرا  با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت زمان در مواقع بحرانی بیان کرد: به دلیل نبود زمان و با توجه به آغاز فصل زراعی از مدیران سازمان های جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی بر  تعهدات خود در تأمین آب زراعی پایبند باشند.

سید محمدی با بیان اینکه هر چقدر به پیک گرما و توسط بهار نزدیک شویم کنترل اوضاع دشوارتر می شود، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشاورزانی  را داریم  که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد از کشاورزان شهرستان صومعه سرا خزانه گیری نکرده اند/بحران آبی 1400 جدی است

10 درصد از کشاورزان شهرستان صومعه سرا خزانه گیری نکرده اند/بحران آبی 1400 جدی است