مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-27سياسي

نظام بانکداری کشور دشمن تولید است/ تاثیر سیاست بر اقتصاد باید حذف شود


عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه برای توسعه تجارت باید اقتصاد کشور اصلاح شود، گفت: برای اصلاح اقتصاد نیز باید سیاست از اقتصاد جدا شود.

- جمال رازقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس و در رابطه با اینکه اساسی ترین مشکل بر سر راه تجارت خارجی کشور چیست و دولت آینده باید چگونه موانع تجارت را از سر راه بردارد، گفت: تجارت جزیی از اقتصاد کشور است، بنابراین برای توسعه تجارت باید در ابتدا اقتصاد کشور درست شود تا در این صورت تولید درست شود و بعد از آن نیز تجارت اصلاح خواهد شد.

  رییس اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به 11 سال نامگذاری سال با عناوین اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: علیرغم این موضوع متاسفانه هیچ تحولی در اقتصاد کشور رخ نداده بلکه به عقب هم برگشته ایم.

وی افزود: در عارضه یابی اینکه چرا علیرغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی و نامگذاری هر سال با عناوین اقتصادی تحولی در این زمینه طی سال ها رخ نداده شاید به این موضوع برسیم که دست اندرکاران مجلس، دولت و اجزای حاکمیت اقدامی موثری برای توسعه اقتصاد انجام نداده اند.

  * فرمان اقتصاد کشور در دست سیاست است رازقی با تاکید بر اینکه ریل گذاری اقتصاد کشور غلط است، بیان داشت: فرمان اقتصاد کشور در دست سیاست است و سیاست مسیر را بدون توجه به اقتصاد طی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام بانکداری کشور دشمن تولید است/ تاثیر سیاست بر اقتصاد باید حذف شود

نظام بانکداری کشور دشمن تولید است/ تاثیر سیاست بر اقتصاد باید حذف شود