مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-27پزشكي

مبارزه با ویروس ها در هوا امکان پذیر است؟


یک شرکت تحقیقاتی  موفق به ساخت دستگاه هوشمند تصفیه و ضدعفونی کننده هوایِ  هایژنیک جهت از بین بردن باکتری، ویروس، قارچ و ریزگرد ها در هوای محیط های سربسته شد.

- به گفته مهندس کامبیز طاهری مدیرعامل شرکت در شرایطی که افراد مشغول فعالیت روزمره می باشند این دستگاه قادر است هوای محیط را از عوامل میکروبی و ویروسی پاکسازی نماید و ابتلا به بیماری های تنفسی را در محیط های سرپوشیده به شدت کاهش دهد وی همچنین اضافه کرد که نکته بارز و خاص این دستگاه این می باشد که هیچگونه گاز اُزُنی به هوا اضافه نکرده و باعث ایجاد حساسیت های تنفسی نمیگردد.

به گفته وی در این دستگاه از یک فرآیند فیلتراسیون ترکیبی استفاده شده است که مشتمل بر فیلترینگ از طریق صافی، محلول ضدعفونی کننده، نانوتکنولوژی و فن آوری پرتوی می باشد.

این دستگاه قادر است عوامل میکروبی و ویروسی را از هوای محیط حذف و هوای سالم و مطبوع را در فضای محیط منتشر نماید.

توانایی این دستگاه در حذف عوامل میکروبی از جمله باکتری ها، مخمر ها، قارچ ها و ویروس های موجود در هوا با توجه به آزمایشات متعدد به عمل آمده و برای هر یک، از آن ها به اثبات رسیده است.

این دستگاه در 3 مدل تولید گردیده است ودارای قابلیت استفاده در اماکن عمومی، کلینیک ها و بیمارستانها، فضا های اداری و صنعتی، سالن های اجتماعات، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با ویروس ها در هوا امکان پذیر است؟

مبارزه با ویروس ها در هوا امکان پذیر است؟