مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-27فرهنگي

«دی کاپریو» در نسخه انگلیسی زبان فیلم برنده اسکار


کمپانی «Appian Way» متعلق به «لئوناردو دی کاپریو» حق ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم «راند دیگر» ساخته «تومای وینتربرگ» را کسب کرد.

- کمپانی Appian Way متعلق به لئوناردو دی کاپریو حق ساخت نسخه انگلیسی زبان فیلم راند دیگر ساخته تومای وینتربرگ را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم راند دیگر که روز گذشته و در نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار جایزه بهترین فیلم بین المللی را برای سینمای دانمارک به ارمغان آورد و مورد توجه هالیوود قرار گرفت و کمپانی Appian Way حق ساخت نسخه انگلیسی زبان این فیلم را خریداری کرده و احتمال حضور لئوناردو دی کاپریو نیز در نقش اصلی فیلم وجود دارد.

راند دیگر به نویسندگی و کارگردانی توماس وینتربرگ و با بازی مدس میکلسون در نقش اصلی، روایتگر داستان یک معلم دبیرستانی و الکلی است که به دلیل سوء استفاده در مصرف الکل با بحرانی جدی در زندگی رو به رو می شود.

قرار است وینتربرگ در نسخه انگلیسی زبان راند دیگر به عنوان تهیه کنندگی اجرایی حضور داشته باشد.

سینمای دانمارک با کسب چهارمین جایزه اسکار در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان پس از فرانسه و ایتالیا و در کنار اسپانیا و ژاین در رتبه سوم پرافتخارترین کشورها در عرصه اسکار خارجی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دی کاپریو» در نسخه انگلیسی زبان فیلم برنده اسکار

«دی کاپریو» در نسخه انگلیسی زبان فیلم برنده اسکار