مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-27اقتصادي

پرداخت 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به صنایع سمنان


رییس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به صنایع استان با هدف ارتقای تولید و اشتغال زایی و کمک به زمینه های توسعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل صبح سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با حضور اعضا و به میزبانی استانداری، درباره ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان سمنان، توضیح داد: در سال گذشته، صنایع استان، در حدود 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کرده اند.

وی افزود: در سال گذشته، 133 واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کرده اند همچنین باید گفت از تسهیلات پرداخت شده به این واحدهای تولیدی، چهار واحد صنعتی به ارزش 143 میلیارد ریال سرمایه ثابت و 129 واحد به ارزش حدود 16 هزار میلیارد ریال، سرمایه در گردش است.

رییس صنعت معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: 265 واحد صنعتی در استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که از این تعداد، 191 واحد تولیدی صنعتی برای دریافت تسهیلات رونق به ارزش حدود 21 هزار میلیارد ریال از طریق سامانه بهین یاب به بانک های عامل معرفی شدند.

تشنه دل با بیان اینکه 77 درصد پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به معرفی در صنایع استان محقق شده است، ابراز داشت: تا کنون در کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به صنایع سمنان

پرداخت 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به صنایع سمنان