مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-27اقتصادي

پرداخت 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع این استان در سال گذشته حدود 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: در سال گذشته، 133 واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کرده اند.

وی افزود: از تسهیلات پرداخت شده به این واحدها، چهار واحد صنعتی به ارزش 143 میلیارد ریال سرمایه ثابت و 129 واحد به ارزش حدود 16 هزار میلیارد ریال، سرمایه در گردش است.

رییس سازمان صمت استان سمنان ادامه داد: در سال گذشته، 265 واحد صنعتی در استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که از این تعداد، 191 واحد تولیدی صنعتی برای دریافت تسهیلات رونق به ارزش حدود 21 هزار میلیارد ریال از طریق سامانه بهین یاب به بانک های عامل معرفی شدند.

تشنه دل با اشاره به تحلیل فراوانی صورت گرفته در تحقق پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 99 تصریح کرد: 77 درصد پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به معرفی در صنایع استان محقق شده است.

او ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان سمنان نیز تا این جلسه مشکلات بیش از یک هزار و 245 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت مانع زدایی از واحدهای تولیدی، دو هزار و 670 مصوبه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع سمنان

پرداخت 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع سمنان