مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-04-26اقتصادي

اشتغالزایی برای 2 هزارو 900 نفر در معادن زنجان


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان زنجان گفت: هم اکنون در استان 346 معدن فعال با سرمایه گذاری 2 هزار و 210 میلیارد ریال وجود دارد که زمینه اشتغالزایی 2 هزار و 914 نفر در این حوزه فراهم شده است.

- ابوتراب نظریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورداری استان زنجان از 30 نوع تندیس معدنی این استان را جزو 10 استان نخست کشور در برخورداری از ذخایر متنوع معدنی بدل کرده است که در واقع ظرفیتی عظیم برای استان محسوب می شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان زنجان گفت: سرب و روی ­انگوران، پتاس­، آهن، معادن ترآورتن، گرانیت، سیلیس، برآسیت وپرلیت، فلدسپات، خاک صنعتی بخشی از ثروت های خدادادی استان زنجان است که بهره برداری از آنها به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری قابل توجه در بخش معدن در استان زنجان گفت: در سال 99، شاهد وصول یک هزار و 520 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن در استان بودیم که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 6.

4 درصدی برخوردار بوده است، در حالی که میزان حقوق دولتی وصول شده در سال 98 بالغ بر 325 میلیارد ریال بوده است نظریان تصریح کرد: افزایش میزان حقوق دولتی معدن انگوران و نیز دریافت حقوق دولتی معوقه معادن از جمله علل افزایش قابل توجه میزان حقوق دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 2 هزارو 900 نفر در معادن زنجان

اشتغالزایی برای 2 هزارو 900 نفر در معادن زنجان