مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-04-26بين الملل

پنتاگون: مقابله با توان موشکی ایران، ضرورت ما است


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در نشست خبری، درباره مسائل مختلفی از جمله خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان، تجاوز ائتلاف سعودی به یمن و مسائل مربوط به ایران صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا بامداد سه شنبه بار دیگر ادعا های بی اساس درباره آنچه که تهدیدات ایران می خواند را تکرار کرد.

کربی در نشست خبری روزانه گفت: مقابله با تهدید های ایران در دریا و حمایت از شبکه های تروریستی و تداوم توسعه و تولید موشک های بالستیک، ضرورت امنیت ملی ما است .

وی درباره سفر هیأت مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی با واشنگتن نیز گفت که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا قرار نیست با آن ها دیدار کند.

سخنگوی پنتاگون در پاسخ به سوالی درباره اقدامات خرابکارانه و تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران نیز گفت: من اینجا سخنگوی ارتش دیگران نیستم و درباره اینکه چه کار هایی انجام می دهند و چه کار هایی انجام نمی دهند، اظهار نظر نمی کنم .

کربی، اما افزود: منفعت ما در این است که مطمئن شویم امنیت ملی ما در منطقه (غرب آسیا) مورد حفاظت قرار بگیرد و ایمن باشد، که شامل تهدید هایی است که ایران در منطقه نشان می دهد .

پیش از این، کنث فرانک مک کنزی رییس سازمان تروریستی ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام با اذعان به توان پهپادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: مقابله با توان موشکی ایران، ضرورت ما است

پنتاگون: مقابله با توان موشکی ایران، ضرورت ما است