مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-04-26ورزشي

موج جدید انتصاب ها در جودو قم


رییس جدید کمیته های استعدادیابی، قزاق کورس، انضباطی، کاتا، دفاع شخصی، فرهنگی و دبیر جدید شورای فنی هیات جودو قم در موج جدید انتصاب های این هیات ورزشی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از زمان رای اعتماد مجمع انتخابات هیات جودو استان قم به قهرمان خوش نام کاتای ایران، آسیا و جهان یعنی محمدحسن سالاری و انتخاب وی به عنوان رییس جدید هیات جودو قم، تغییرات وسیعی در این هیات آغاز شده و همچنان با انتصاب های جدید ادامه دارد.

رییس هیات جودو استان قم در احکام جداگانه ای رییس جدید کمیته های استعدادیابی، قزاق کورس، انضباطی، کاتا، دفاع شخصی، فرهنگی و دبیر جدید شورای فنی هیات را معرفی و منصوب کرد، در حالی که مسوولیت ریاست کمیته استعدادیابی به مهدی گایینی چهره شناخته شده این رشته رسید.

مهدی گایینی حکم خود از سوی محمدحسن سالاری رییس هیئت جودو استان قم به عنوان رییس کمیته استعدادیابی هیات جودو را در حالی دریافت کرد که در خانواده این رشته موفق، از جودوکاران با اخلاق محسوب می شود و سابقه مدیریت رویدادها و ریاست کمیته برگزاری مسابقات و دبیری این هیات را نیز در کارنامه دارد.

بعد از اینکه آذر ماه سال 1398 نخستین مدال رسمی ایران در پیکارهای جهانی رشته قزاق کورس به میزبانی کشور قزاقستان در وزن 100 کیلوگرم توسط احمد یزدان پناه به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید انتصاب ها در جودو قم

موج جدید انتصاب ها در جودو قم