مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-04-26اقتصادي

پیگیری جهت رفع موانع بازرگانان در فودسیتی روسیه


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در جریان بازدید از بازار فود سیتی روسیه به بازرگانان ایرانی فعال در این بازار وعده داد تا گامی در جهت کاهش مشکلات آنان برداشته و مساعدت ها و پیگیری های لازم را برای حل مشکلات آن ها به عمل می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه که به دلیل سفر کاری در روسیه حضور دارد از نزدیک از بازار فود سیتی که بزرگ ترین مرکز عرضه کل فروشی مواد غذایی روسیه در مسکو است بازدید و با تعدادی از تجار و بازرگانان ایرانی مقیم مسکو که در فود سیتی فعالیت دارند دیدار و گفت وگو کرد.

فود سیتی مسکو بزرگ ترین مرکز فروش مواد غذایی عمده فروشی روسیه است که در سطح روسیه و حتی اروپا بی نظیر است، این بازار با داشتن فضایی به وسعت 90 هکتار سالانه بالغ بر دو میلیون تن محصول غذایی در آن به فروش می رسد.

وجود تجهیزات و تدارکات لازم برای تجارت و ناوبری، حمل ونقل و بسته بندی میوه در این بازار وسیع موجب شده است تا بهترین مکان برای عرضه انواع میوه ها، سبزیجات، خشکبار و دیگر محصولات مواد غذایی اقصی نقاط دنیا به این بازار مهم در روسیه باشد که علی رغم بی همتا بودن در روسیه، در کل اروپا هم از این بازار به عنوان مرکزی مهم و بی نظیر یاد شود و  بستری برای بسیاری از کشورها برای صادرات محصولات خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جهت رفع موانع بازرگانان در فودسیتی روسیه

پیگیری جهت رفع موانع بازرگانان در فودسیتی روسیه