مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-04-26اقتصادي

روند طلاق در خراسان رضوی افزایشی است/ ثبت روزانه 150 درخواست طلاق در سامانه تصمیم


مسؤول برنامه کاهش و کنترل طلاق بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اینکه روند طلاق در خراسان رضوی افزایشی است، گفت: روزانه به طور میانگین 150 نفر در سامانه تصمیم ثبت درخواست طلاق می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی خراسان رضوی، حسن حاجی پور با اشاره به ثبت  27 هزار و 769 تقاضای طلاق در سامانه تصمیم  در سال گذشته، اظهار کرد: آمار طلاق در خراسان رضوی رو به افزایش است، به طوری که بر اساس آمار سال گذشته هزار و 500 نفر نسبت به مدت مشابه بیشتر درخواست طلاق ثبت شده است.

مسؤول برنامه کاهش و کنترل طلاق بهزیستی خراسان رضوی بابیان اینکه میزان تقریبی سازش های متقاضیان طلاق، اندکی کاهش داشته است، بیان کرد: میانگین سازش در متقاضیان طلاق در سال گذشته حدود 17 درصد است که نسبت به میانگین سال های قبل از آن، تفاوت محسوسی ندارد.

وی ادامه داد: تلاش مراکز مشاوره و مددکاری بهزیستی درزمینهٔ طلاق، علاوه بر سازش 17 درصدی زوجین، انصراف یک درصد از آن ها را نیز در پی داشته است.

حاجی پور با تأکید بر اینکه میزان کل متقاضیان طلاق نسبت به چند سال قبل، با افزایش نسبی روبرو بوده، افزود: بر این اساس  عدد سازش 17 درصدی در متقاضیان طلاق در سال99، نشانگر میزان سازش بیشتر نسبت به سال 98 است چراکه وقتی عدد مبنا بیشتر باشد درصد یا کسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند طلاق در خراسان رضوی افزایشی است/ ثبت روزانه 150 درخواست طلاق در سامانه تصمیم

روند طلاق در خراسان رضوی افزایشی است/ ثبت روزانه 150 درخواست طلاق در سامانه تصمیم