مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-26پزشكي

تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان های استان تهران


مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان ها با حضور در ندامتگاه زنان، وضعیت بهداشتی و درمانی مددجویان را مثبت و قابل تقدیر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرایط بهتری دارند.

بنابراین گزارش، مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به شرایط خاص عاطفی زنان و مادر بودن بسیاری از آنان گفت: لزوم تأمین و حفظ سلامتی این گروه از مددجویان، اولویت اصلی اداره کل است و تلاش می شود رژیم غذایی مددجویان زن و جیره های بهداشتی تمام نیازهای آنان را تأمین و توجه بیشتری به امر بیماریابی و درمان آنان صورت می گیرد.

سیدحشمت اله حیات الغیب تصریح کرد: با هدف ارتقای امر بهداشت و سلامت در زندان ها و محیط فیزیکی سالم، ضمن رعایت اصول و استانداردها و پروتکل های بهداشتی اعلام شده، بازدیدهای مستمر از وضعیت تمام زندان ها و مراکز به ویژه ندامتگاه زنان استان صورت می پذیرد.

وی همچنین گفت: نظارت و کنترل مستمربر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندان ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

پس از پایان جلسه، مدیرکل بهداشت و درمان سازمان از قسمت های مختلف بهداری مانند اتاق های ویزیت پزشکان، آزمایشگاه، داروخانه و کلینیک مثلثی و نیز دیگر ادارات فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان های استان تهران

تقدیر از اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان های استان تهران