مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-26سياسي

تأیید صلاحیت 97 درصد از نامزدهای انتخابات شوراها در سمنان


97 درصد از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان از سوی هیأت های اجرایی انتخابات تأیید صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد:  97 درصد از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان از سوی هیأت های اجرایی انتخابات تأیید صلاحیت شدند.

وی گفت: میدان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها منصفانه در اختیار جریان های سیاسی قرار گیرد.

استاندار سمنان افزود: زمانی رقابت در انتخابات معنا پیدا می کند که بسترها فراهم شود تا تمام اندیشه ها و نگاه های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند و مردم در انتخابات باید تفکرات مختلف را لمس کنند.

آشناگر با بیان اینکه جریان اصول گرا، اصلاح طلب و اعتدال جریان اصیلی هستند که فعال سازی این جریانات مشارکت در انتخابات را افزایش می دهد، گفت: میدان انتخابات را منصفانه در اختیار جریان های سیاسی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین مؤلفه های مهم مشارکت در انتخابات به رسمیت شناختن رقابت است و تمام متولیان و ناظرین انتخاب به تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات و تصمیم گیری سرنوشت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 97 درصد از نامزدهای انتخابات شوراها در سمنان

تأیید صلاحیت 97 درصد از نامزدهای انتخابات شوراها در سمنان