مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-26اقتصادي

آغاز بیمه مراتع ییلاقی و میان بند بردسکن


مراتع ییلاقی و میان بند شهرستان بردسکن با توجه به خشکسالی در سال جاری بیمه می شود.

- اعظم ملایی، مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن، گفت: با توجه به میزان بارندگی اندک در سطح شهرستان و خسارت وارده به مرتع داران، صندوق بیمه محصولات کشاورزی برای بیمه مراتع اعلام آمادگی نموده است.

وی ادامه داد: از ابتداء سال جاری تاکنون 3590 هکتار از مراتع ییلاقی شهرستان بردسکن تحت پوشش بیمه مراتع قرار گرفته و پیش بینی می شود این رقم به 50 هزار هکتار افزایش یابد.

ملایی از مرتع داران شهرستان درخواست نمود تا با توجه به فرصت زمانی پایان تیر ماه نسبت به عقد قرارداد بیمه مراتع با صندوق بیمه محصولات کشاورزی اقدام نمایند.

وی گفت: بابت بیمه هر هکتار از مراتع مبلغ 13 هزار و 244 ریال از مرتع دار اخذ و مبلغ 54 هزار ریال برای هر هکتار مرتع بیمه شده خسارت پرداخت می شود.

ملایی خاطر نشان کرد: شرط لازم برای بیمه مرتع و برخورداری از تسهیلات خشکسالی این است که مرتع مورد نظر دارای طرح مرتع داری مصوب باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن، وی تأکیدکرد: هم اکنون شهرستان بردسکن دارای 85 سامانه به مساحت 430 هزار هکتار است که برای 30 سامانه آن طرح مرتع داری تهیه شده و برای باقی سامانه های طرح مرتع داری با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بیمه مراتع ییلاقی و میان بند بردسکن

آغاز بیمه مراتع ییلاقی و میان بند بردسکن