مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-26بين الملل

31 کشته در حمله داعش به کاروان نظامی در نیجریه


دست کم 31 نظامی در شمال شرقی نیجریه به دست تروریست های داعش کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا این رسانه فرانسوی به نقل از منابع نظامی در نیجریه، اعلام کرد که دست کم 31 نظامی با قرار گرفتن یک کاروان نظامی اسکورت سلاح در کمین نیروهای داعش در شمال شرقی استان بورنو - Borno نیجریه کشته شدند.

دو منبع نظامی به خبرگزاری فرانسه گفتند نیروهای داعش در غرب آفریقا(بوکوحرام) با حدود 20 خودرو در روز یکشنبه به این کاروان در شهر ماینوک - Mainok در خارج از مرکز منطقه مدوگوری - Maiduguri حمله کردند ، نیروهای نظامی را کشتند و اسلحه ها را پیش از حمله به یک پایگاه نظامی به تصرف خود درآوردند.

در طول بیش از یک سال گذشته چندین بار مراکز آموزشی و روستاهای نیجریه هدف حمله گروه های مسلح تروریستی بویژه بوکوحرام قرار گرفته که در جریان آن افراد مسلح صدها دانش آموز بویژه دختران را ربودند.

در طول یک دهه گذشته و در پی حملات شبه نظامیان بوکوحرام دستکم 35 هزار نفر در نیجریه کشته، دو میلیون نفر آواره و بی خانمان و صدها نفر ربوده و ناپدید شده اند.

ربوده شدن 317 دانش آموز دختر در منطقه جانگبه در شمال غرب نیجریه، 42 نفر در یکی از ایالت های مرکزی نیجریه از جمله 17 دانش آموز، ربوده شدن بیش از 300 دانش آموز دختر در ماه دسامبر، حمله بوکوحرام به مدرسه ای با بیش از 800 دانش آموز در ایالت کاتسینا و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 کشته در حمله داعش به کاروان نظامی در نیجریه

31 کشته در حمله داعش به کاروان نظامی در نیجریه