مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-26سياسي

تجمع دانشجویان اصفهانی در اعتراض به ماجرای واکسن شهردار


صبح امروز جمعی از دانشجویان انقلابی در اعتراض به اقدام غیرقانونی شهردار اصفهان برای تزریق واکسن کرونا مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز جمعی از دانشجویان انقلابی در اعتراض به ثبت غیرقانونی نام و اطلاعات شهردار اصفهان برای تزریق واکسن کادر درمان بیمارستان میلاد،  مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

در این تجمع که از ساعت 10 صبح مقابل شهرداری اصفهان آغاز شد، دانشجویان با سردادن شعارهایی همچون عدالت پزشکی حق مسلم ماست ، دادستان اصفهان حمایت حمایت اعتراض خود را نسبت به اقدام غیرقانونی شهردار اصفهان برای تزریق واکسن اعلام کردند.

   در پایان این مراسم بیانیه ای از سوی دانشجویان به شرح زیر قرائت شد، که در بخشی از آن امده است: تأیید خبر ثبت شماره ملی و نام قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان از سوی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان کادر درمان مرکز درمانی میلاد اصفهان در سامانه سیب جهت تخصیص سهمیه و تزریق واکسن کرونا در این شرایط وخیم کرونایی که بیشترین آسیب را به مردم زده است که خود شائبه استفاده از رانت، بی عدالتی و سوءاستفاده از جایگاه مدیریتی و همچنین  سوء مدیریت مسئولان مربوطه در  تخصیص واکسن را اثبات کرد، خشم عموم جامعه به خصوص عدالت خواهان و جنبش های دانشجویی را برانگیخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان اصفهانی در اعتراض به ماجرای واکسن شهردار

تجمع دانشجویان اصفهانی در اعتراض به ماجرای واکسن شهردار