مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-26دانش

کنگره شهدای دانشجومعلوم خراسان رضوی در اسفند برگزار می شود


محمدجواد نیری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجومعلم در این استان خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: اولین کنگره شهدای دانشجومعلم در خراسان رضوی در اسفند برگزار می شود و ستاد این کنگره با برگزاری اولین جلسه در هفته آینده آغاز به کار می کند.

محمدجواد نیری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجومعلم در این استان خبر داد و گفت: این کنگره در واقع مقدمه ای بر برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجومعلم در سراسر کشور است.

نیری بیان کرد: طبق امار اداره کل شاهد و امور ایثارگران، خراسان رضوی 108 شهید دانشجومعلم در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد 52 شهید، اهل سایر استان های کشور بوده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: ستاد کنگره شهدای دانشجومعلم در خراسان رضوی تشکیل شده و با برگزاری اولین جلسه آن در هفته آینده، به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: برگزاری کنگره شهدای دانشجومعلم خراسان رضوی در اسفند 1400 برنامه ریزی شده و نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این کنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای دانشجومعلوم خراسان رضوی در اسفند برگزار می شود

کنگره شهدای دانشجومعلوم خراسان رضوی در اسفند برگزار می شود