مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-26اقتصادي

رسالت دانشگاه توسعه کار آفرینی است


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان قم رسالت دانشگاه ها را تقویت آموزش های رسمی و فوق برنامه خود در جهت توسعه کارآفرینی و افزایش کمی و کیفی کارآفرینان برشمرد.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه علمی کاربردی استان قم رسالت دانشگاه ها را تقویت آموزش های رسمی و فوق برنامه خود در جهت توسعه کارآفرینی و افزایش کمی و کیفی کارآفرینان برشمرد.

محمدحسن نادری، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان قم، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: برای مفهوم کارآفرینی، تعریف های متفاوتی ذکر شده است؛ اما بر اساس آنچه که عامه از مفهوم کارآفرینی انتظار دارند، ایجاد ارزش افزوده با ویژگی های خاصی به ویژه در توسعه اقتصادی را کارآفرینی می دانند، لذا اصلی ترین نقش دانشگاه ها تربیت نیروی انسانی جهت توسعه همه جانبه است.

وی افزود: نگاه های مختلفی برای توسعه در جامعه وجود دارد در یک نگاه کلی می توان گفت انتظار جامعه از دانشگاه ها در مسیر توسعه در دو سطح بررسی می شود؛ یک سطح این است که دانشگاه ها باید نیروی لازم برای توسعه جامعه را فراهم کنند و سطح دوم که سطح عمیق تری است اینکه دانشگاه ها باید انسان های فرهیخته را تربیت کنند که بتوانند در بخش های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت دانشگاه توسعه کار آفرینی است

رسالت دانشگاه توسعه کار آفرینی است