مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-26سياسي

تعلیق تحریم ها پذیرفتی نیست/ به سمت غنی سازی 90 درصد برویم


نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلیق تحریم ها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و در صورتی که تحریم ها به طور کامل لغو نشود، باید به سمت غنی سازی 90 درصد برویم.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آمریکایی ها اخیرا اعلام کردند تنها تحریم های مرتبط با برجام را برمی دارند و تحریم های ترامپی و ضد برجامی را رفع نخواهند کرد،گفت: علی رغم اینکه امروز غربی ها پای میز مذاکره با کشورمان نشسته و اصرار به انجام این مذاکرات دارند، اما حرفی از لغو کامل تحریم ها نمی زنند و صرفاً از تعلیق برخی از تحریم های ایران سخن می گویند که برای ما پذیرفتی نیست.

وی بیان کرد: این مسئله نشان دهنده آن است که غربی ها و در رأس آن، آمریکایی ها باز هم به دنبال ضربه زدن به کشورمان هستند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان مذاکرات وین نیستند، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ما باید فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت لغو همه تحریم های ایران به صورت یکجا را نصب العین خود قرار دهند.

حسینی کیا با تاکید بر اینکه باید لغو تحریم های جمهوری اسلامی ایران به صورت دقیق راستی آزمایی شود، گفت: همه ما دیدیم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به محض آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق تحریم ها پذیرفتی نیست/ به سمت غنی سازی 90 درصد برویم

تعلیق تحریم ها پذیرفتی نیست/ به سمت غنی سازی 90 درصد برویم