مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-04-26اقتصادي

1400 تن محصول پیاز به استانهای کشور ارسال شد


مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از 1400 تن پیاز را بدون واسطه و با قطع کردن دست دلالان به استان های دیگر ارسال کردیم.

- بندرعباس - مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از 1400 تن پیاز را بدون واسطه و با قطع کردن دست دلالان به استان های دیگر ارسال کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسین باوقار اظهار کرد: جهاد کشاورزی حجم وسیعی از پیاز تولیدی کشاورزان مناطق مختلف هرمزگان را با نرخ تضمینی 595 تومان به ازای هر کیلو خریداری کرده اما بدلیل تولید بسیار زیاد این محصول، امکان انبار آن در فضای سربسته میسر نیست.

وی افزود: در همین راستا بسیج سازندگی با همکاری گروه های مختلف جهادی و بسیجیان مناطق مختلف استان تاکنون 1400 تن محصول تولیدی خریداری شده تضمینی را به مناطق مختلف کشور حمل کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همچنین به کمک های انجام شده از سوی گروه های جهادی به منظور برداشت این محصول بدلیل نبود کارگر و به صرفه نبودن استفاده از کارگر برای برداشت این محصولات اشاره و عنوان کرد: گروه های جهادی از دیگر استان های کشور نیز برای این منظور به هرمزگان آمدند و در این کار مشارکت خوبی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 تن محصول پیاز به استانهای کشور ارسال شد

1400 تن محصول پیاز به استانهای کشور ارسال شد