مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-04-25سياسي

استقبال هنرمندان خراسان شمالی برای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی


معاون صنایع دستی اداره کل صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: در سال های اخیر با ارائه آموزش های هدفمند در راستای آشنایی هنرمندان صنایع دستی استان برای استانداردسازی تولیدات خود، - ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع دستی اداره کل صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: در سال های اخیر با ارائه آموزش های هدفمند در راستای آشنایی هنرمندان صنایع دستی استان برای استانداردسازی تولیدات خود، این هنرمندان با آمادگی و استقبال بیشتری برای دریافت مهر اصالت ملی اقدام می کنند.

محمدرضا قهرمانیان با اشاره به انتشار فراخوان ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال1400 اظهار کرد: اطلاع رسانی های لازم به صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی استان انجام و تاکنون استقبال خوبی هم از سوی آنان شده است.

وی افزود: با هدفمندسازی آموزش های این حوزه در سال های اخیر، در تلاش هستیم تا تولیدات صنایع دستی را به سمت تجاری سازی و بازارپسندی بیشتر سوق دهیم.

قهرمانیان با تأکید بر اینکه محصولی موفق به دریافت نشان ملی مرغوبیت می شود که واجد معیارهای مرغوبیت، اصالت، نوآوری و قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار باشد، افزود: هنرمندان و صنعتگران استان تا پایان تیرماه سال جاری برای دریافت مهر اصالت محصولات خود مهلت ثبت نام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال هنرمندان خراسان شمالی برای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی

استقبال هنرمندان خراسان شمالی برای دریافت مهر اصالت ملی صنایع دستی