مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-04-25بين الملل

درخواست خطیب مسجد الاقصی برای تشکیل کمیته های جوانان مدافع بیت المقدس


خطیب مسجد الاقصی تشکیل کمیته های جوانان مدافع بیت المقدس را خواستار شد و از شهروندان فلسطینی خواست برای هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی طی روزهای آینده آماده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی از شوراهای خانوادگی متعلق به ساکنان شهر قدس خواست امکانات و توانمندی خود را بسیج کرده و کمیته هایی متشکل از جوانان را برای دفاع از شهر تشکیل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری دنیا الوطن ، شیخ صبری بر لزوم آماده ماندن شهروندان فلسطینی برای هرگونه تجاوزات رژیم صهیونیستی طی روزهای آینده تأکید کرد.

صبری به جوانان انقلابی قدس درود فرستاد و گفت آنها عشق خود را به مسجد الاقصی با دفاع در برابر شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی که از آنها حمایت می کنند، ثابت کردند.

خطیب مسجد الاقصی گفت: تنش ها در منطقه باب العامود و پیرامون مسجد الاقصی، اقدامات تحریک آمیز رژیم اشغالگر است که از نخستین روز ماه مبارک رمضان با هدف دور کردن مردم از مسجد الاقصی به کار گرفته شده است.

 شهر قدس اشغالی از ابتدای ماه رمضان شاهد درگیری های روزانه میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر است که تلاش می کنند منطقه باب العامود را از اهالی قدس تخلیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خطیب مسجد الاقصی برای تشکیل کمیته های جوانان مدافع بیت المقدس

درخواست خطیب مسجد الاقصی برای تشکیل کمیته های جوانان مدافع بیت المقدس