مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-25سياسي

توان مدیریت از ملاک های پذیرش مسئولیت باشد/ نیاز ضروری جامعه به اخلاق نبوی


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه توان مدیریتی از ملاک های پذیرش مسئولیت باید باشد، گفت: نیاز ضروری جامعه امروز ما نزدیک شدن به اخلاق نبوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز جمعه در جلسه آموزه هایی از قرآن کریم در سخنانی با اشاره به آیات سوره قلم اظهار داشت: سخن در مورد خلق عظیم پیامبر اسلام است، پیامبری که عالی ترین اسوه و خوش اخلاق ترین مخلوق خداوند بوده است.

پیامبر اسلام، خوش خُلق ترین انسان ها بوده است وی با بیان اینکه خداوند خالق مخلوقات است و همه اشیا و موجودات مخلوق خداوند هستند، عنوان کرد: خداوند انسان ها را آفرید، انسان ها همه به یک گونه نیستند، برخی از انسان ها خوبانی نیک سیرت و نیک صفت هستند، برخی هم این چنین نیستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان داشت: خداوند از میان نیک سیرت ها و نیک صفت ها، بهترین آنها را به عنوان نبی برگزید و انبیا را از میان این دسته از انسان ها انتخاب کرد، از میان انبیا هم بهترین آنها را به عنوان اولوالعزم برگزید، اولوالعزم یعنی پیامبرانی که دارای دین، آیین و شریعت هستند و به دلیل اینکه دین، آیین و شریعت جدید دارند، گسترش، ترویج و دعوت انسان ها به این دین و آیین، نیازمند صبر، عزم و اراده قوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان مدیریت از ملاک های پذیرش مسئولیت باشد/ نیاز ضروری جامعه به اخلاق نبوی

توان مدیریت از ملاک های پذیرش مسئولیت باشد/ نیاز ضروری جامعه به اخلاق نبوی