مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-25سياسي

جمعیت کارگری زیرخط فقرند/ کاسبی شبکه های منفعت جوی خاص از آب گل آلود اقتصادِ آشفته


رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم هم ترازی حقوق کارگران شرکت های پیمانکاری شهرداری با کارکنان شرکت هادیان شهر تاکید کرد.

- رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم هم ترازی حقوق کارگران شرکت های پیمانکاری شهرداری با کارکنان شرکت هادیان شهر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین حبیب زاده در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با تبریک هفته کارگر به بیان گزارشی از عملکرد فراکسیون کارگری دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران پرداخت و گفت: در مدت قریب به چهارسال گذشته که فرصت خدمت در شورای شهر تهران فراهم بوده است، یکی از دغدغه های من و همکارانم رسیدگی به مشکلات کارگری در شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه بوده است.

ما پس از بررسی های کارشناسی و میدانی و احصاء مشکلات کارگران، رسیدگی به مشکلاتی از جمله پرداخت منظم و کامل حقوق و امتیازات کارگران، وضعیت سلامت کارگران و ایمنی محیط کار، رفع تبعیض در پرداخت ها و همسان سازی دستمزدها و جلوگیری از تعدیل را در اولویت قرار دادیم.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از مسائل عمده ما، پرداخت منظم و کامل حقوق کارگران و مسائل محیط کار بود که حل آن مستلزم همکاری با مسئولان شهرداری و طراحی قواعدی برای تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت کارگری زیرخط فقرند/ کاسبی شبکه های منفعت جوی خاص از آب گل آلود اقتصادِ آشفته

جمعیت کارگری زیرخط فقرند/ کاسبی شبکه های منفعت جوی خاص از آب گل آلود اقتصادِ آشفته