مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-25اقتصادي

زیرساخت های صنایع دستی روستای کاکو در دهگلان تقویت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از توسعه و تقویت زیرساخت های روستای صنایع دستی «کاکو» در شهرستان دهگلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب گویلیان ظهر امروز در دیدار با فرزاد شمس فرماندار شهرستان دهگلان اظهار داشت: با توجه به ثبت ملی روستای کاکو بعنوان روستای ملی گلیم بافی، نیاز است در راستای توسعه زیرساخت ها و معرفی هرچه بهتر این روستا اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به وجود مقبره تاریخی شیدای نازار در شهرستان دهگلان، اظهار داشت: این اداره کل برای ساماندهی، مرمت و توسعه فضاهای جانبی این اثر تاریخی نیازمند همکاری بیشتر فرمانداری دهگلان و سایر ارگان های ذی ربط است.

گویلیان شهرستان دهگلان را یکی از شهرستان های توانمند استان به لحاظ فرهنگ و تاریخ غنی برشمرد و افزود: صدور مجوز برای اقامتگاه های بوم گردی، شناسایی روستاهای دارای قابلیت گردشگری و صنایع دستی در شهرستان دهگلان، در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی است.

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: در سالی که با نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است این فرمانداری تمام توان خود را برای رفع مشکلات در تمامی بخش های اقتصادی این شهرستان به ویژه حوزه گردشگری و صنایع دستی و همچنین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های صنایع دستی روستای کاکو در دهگلان تقویت می شود

زیرساخت های صنایع دستی روستای کاکو در دهگلان تقویت می شود