مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-25اقتصادي

آزادی 60 زندانی زنجانی به همت خیرین


از آغاز اجرای «پویش ایران همدل» بیش از 18 میلیارد ریال توسط مردم نوع دوست استان به حساب های معرفی شده توسط ستاد دیه استان واریز شده که موجبات آزادی نزدیک به 60 زندانی فراهم شده است.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برای اولین بار در سطح کشور اقدام به راه اندازی پویش جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم مالی نیازمند در زندان های استان شده است، اظهار کرد: از آغاز پویش زنجان همدل مشارکت خیرین در این طرح مطلوب بوده است.

مدیرکل زندان های استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از ماه رمضان زمینه آزادی 47 زندانی فراهم شد، تصریح کرد: در ماه رمضان نیز با آغاز جشن های گلریز ان مجازی، مردم خیر و فهیم استان در قالب پویش زنجان همدل به کمک زندانیان نیازمند استان شتافتند.

وی ادامه داد: در همین راستا یک خیر در شهرستان سلطانیه با واریز 2 میلیارد و 140 میلیون ریال به حساب ستاد دیه زمینه آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند استان را فراهم کرد.

مدیرکل زندان های استان زنجان با قدردانی از همت نیکوکاران استانی افزود: تاکنون بیش از  6 هزار نفر در پویش زنجان همدل کمک های نقدی خود را به حساب های ستاد دیه استان واریز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 60 زندانی زنجانی به همت خیرین

آزادی 60 زندانی زنجانی به همت خیرین