مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-25سياسي

خودزنی آمریکایی ها در عراق برای گمراه کردن افکار عمومی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء از تلاش آمریکا و انگلیس برای مداخله در انتخابات آتی عراق خبر داد و در انتقاد از عمل نکردن نخست وزیر موقت این کشور به وعده اصلاح امور، - رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء گفت که آمریکایی ها برای گمراه کردن افکار عمومی به خودزنی در عراق دست می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء از تلاش آمریکا و انگلیس برای مداخله در انتخابات آتی عراق خبر داد و در انتقاد از عمل نکردن نخست وزیر موقت این کشور به وعده اصلاح امور، گفت که وی وامدار جریانات مجازی است که با تظاهرات خیابانی، روی کار آمدنش را تسهیل کردند.

او در یک گفت وگوی تلویزیونی با تکرار موضع این جنبش مبنی بر پرهیز از ورود به صحنه رقابت های سیاسی، تأکید کرد: ما در روند سیاسی کنونی مشارکت نداریم، اما فعالیت سیاسی داریم و ویژگی های کلی و عمومی مطلوب جهت گزینش در انتخابات را اعلام کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین علی الاسدی ضمن اشاره به اینکه هدف از تشکیل شورای سیاسی نُجَباء، رصد رویداد ها و مشکلات سیاسی عراق است، هشدار داد: برآورد ما از احتمال دخالت آمریکا و انگلیس در انتخابات آتی عراق حکایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی آمریکایی ها در عراق برای گمراه کردن افکار عمومی

خودزنی آمریکایی ها در عراق برای گمراه کردن افکار عمومی