مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-25ورزشي

3 قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک به مجارستان می روند


سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی با اشاره به اعزام 3 قایقران به مسابقات قهرمانی جهان مجارستان گفت: تلاش بر این است که علاوه بر کسب سهمیه به مدال نیز دست پیدا کنیم.

- سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی با اشاره به اعزام 3 قایقران به مسابقات قهرمانی جهان مجارستان گفت: تلاش بر این است که علاوه بر کسب سهمیه به مدال نیز دست پیدا کنیم.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در رشته قایقرانی است از 19 اردیبهشت آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و مسعود قیصری قایقرانان اعزامی به این تورنمنت هستند که بهروزی راد کلاس KL3 برای تعیین لاین جهت شرکت در پارالمپیک توکیو و اسلام جاهدی کلاس VL2 در پاراکانو و مسعود قیصری کلاس KL3 در ماده پاراکایاک مسافت 200متر برای کسب سهمیه رقابت خواهند کرد.

مهدوی نیا در ارزیابی از وضعیت قایقرانان اعزامی به قهرمانی جهان مجارستان، گفت: هر سه قایقران از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و ما علاوه بر کسب سهمیه به دنبال مدال نیز هستیم.

وی با بیان این که در این دوره از بازیها به دنبال افزایش سهمیه قایقرانی هستیم، تصریح کرد: در پارالمپیک ریو ما تنها یک سهمیه داشتیم، اما در این دوره سعی داریم حداقل با 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک به مجارستان می روند

3 قایقران معلول برای کسب سهمیه پارالمپیک به مجارستان می روند