مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-25اقتصادي

سهم همدان از دورریز میوه های شب عید چقدر است؟


در روزهای پایانی اسفندماه 99 توزیع میوه شب عید در نقاط مختلف همدان آغاز شد و مردم بدون توجه به کرونا صف های طویلی برای خرید میوه شب عید تشکیل دادند.

- ایسنا/همدان در روزهای پایانی اسفندماه 99 توزیع میوه شب عید در نقاط مختلف همدان آغاز شد و مردم بدون توجه به کرونا صف های طویلی برای خرید میوه شب عید تشکیل دادند.

البته ناگفته نماند که قیمت سیب و پرتقال شب عید تفاوت چندانی با قیمت آن در بازار نداشت اما مردم به رسم همیشه میوه شب عید خود را از چادرهای سازمان صمت و شرکت های تعاونی خریداری کردند، آن هم با قیمت های بالا.

بعد از گذشت تب خرید عید و آرام شدن جو، بر خلاف سال های گذشته در روزهای پایانی فروردین شاهد عرضه پرتقال در همان چادرها بودیم و حتی برخی از فروشندگان با وانت بار به محلات شهر همدان رفته و درصدد فروش پرتقال های روی دست مانده خود بودند.

مرکباتی که مختص فصل زمستان بوده و مردم در آن فصل باید این میوه را تهیه می کردند اما به علت گرانی و بالا بودن قیمت نتوانستند و حال با تمام شدن فصلش اقدام به عرضه انبوه شده است.

میوه هایی که تا چند ماه پیش با قیمت های نجومی به مردم فروخته می شد با آمدن نوبرانه ها خریداری ندارند و کم کم رو به فساد رفته و باید دور ریخته شوند که این اقدام مساوی است با از بین رفتن سرمایه های مملکت و دسترنج باغداران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم همدان از دورریز میوه های شب عید چقدر است؟

سهم همدان از دورریز میوه های شب عید چقدر است؟